dijous, 17 de gener del 2013

Revistes educatives

Perdre la por, autoconvèncer que ho faré bé, missatges positius!
Això és el que hem de pensar sempre quan fem expossicions o recitem coses davant la gent en veu alta. Avui m'ha tocat a mi fer la lectura en veu alta, he escollit el primer capítol del llibre Caminaré Sola de Marry Higgins Clark, el vaig començar a l'estiu però no l'he pogut acabar i això que m'agrada molt i vull saber com acabarà tota la història.
Pensava que ho faria pitjor tot i haver assajat molt, però em va sortir prou bé per ser una lectura en veu alta, ja que des de petita he tingut problemes per llegir, la única cosa que hauria de mirar és pujar el volum de la veu, fer mirades a la gent  i pronunciar bé "aquell dia".
Després ha fet la lectura en veu alta la Núria Esquin i ha escollit el llibre el Macanuscrit del segon origen, al llegir-lo m'ha recordat a mi fa molts anys, ja que va ser una de les lectures obligatòries que vaig haver de llegir a l'escola.

  • Ieisme: pronunciar /i/ en posicions de la ll en determinats casos. Derivació de llatí. Si es troba a principi o a final de paraula la la pronuncies bé, fruit del dialecte del llatí.
La descripció de la imatge avui l'ha fet la Cristina Lladó, amb una fotografia d'una mare i el seu fill jugant amb cubs de colors.

A continuació hem parlat sobre les revistes educatives, la diferència entre un llibre educatiu i aquestes. Una revista educativa és:
  • Àgil
  • Conté diversos apartats.
  • Hi ha experiències reals i reflexions.
  • Conté entrevistes, opinions i informació.
  • Hi ha un tema central diferent.
  • Apareixen novetats.
  • Conté reportatges tractats amb detall.
Per acabar, vam haver d'escoltar els sorolls que sentim des de casa nostra, jo en concret vaig fer de la meva habitació, i puc dir que tinc un oïda molt fi, ja que no se m'escapa cap soroll, tant pot ser agradable com desagradable.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada