diumenge, 20 de gener del 2013

Hem escollit bé la carrera?

El dia d'avui l'hem començat parlat sobre com ens veiem a la carrera, si estem contents i fem el que ens esperàvem. Hem exposat les nostres opinions, algunes més satisfactòries que altres però el que si que estem tots segurs és que estem fent el que més ens agrada.
Personalment, al haver fet ja el cicle superior hi ha aspectes que es treballen a classe que ja me'ls conec o els he treballat, però això no significa que no m'agradi, sinó que em va bé perquè així repasso. Tot i que tinc ganes de començar a fer coses noves i que m'aportin més de cara al futur.

Hem continuat amb la Bàrbara García i la seva lectura en veu alta, ens ha llegit un fragment titulat construir ponts en lloc de tanques. Hem vist que és molt important intentar estar tranquil i no nerviós, sense creuar cames, no estar encorbat i sobretot respirar bé.

Després m'ha tocat a mi fer la interpretació de la imatge, aquesta ha estat la meva elecció:
La vaig trobar en un bloc de moda i em va cridar molt l'atenció la intenció de l'autor/a ja que intenta que sigui una fotografia espontània però es veu clarament amb tots els elements que rodeja a la nena que està tot molt pensat i posat en cada lloc.

Una vegada he acabat amb la meva interpretació ens han retornat els treball del llibre Documentar, una mirada nova i per acabar la classe la Cristina Lladó i la Maria Lorente ens han ensenyat les notícies educatives que han trobat durant aquests 15 dies. Han destacat una notícia que parlar sobre les beques ERASMUS, i perquè els estudiants estrangers escolleixen Espanya com a destí més preferit entre Europa.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada