diumenge, 11 de novembre del 2012

Objecte que m'identifica

Busca al teu voltant: casa, habitació, bossa de mà, cotxe... un objecte que creus que t'identifica, aquell que el veus i saps que et descriu a la perfecció.
Jo l'he buscat, i des del primer moment ja vaig tenir clar quin era, aquest és una fotografia de Kenia on hi apareix jo i dos nens de la zona.

Kenia, estiu 2009
En la fotografia hi ha dues coses principals que em descriuen com a persona. La primera es veu clarament, el vincle que tinc amb els infants, i la segona és la passió que tinc per viatjar.
Aquesta fotografia és molt tendre, m'agrada molt i des que el meu pare l'ha va fer espontània la tinc penjada a l'habitació, pocs dels meus amics i familiars no l'han vist, ja que és un objecte molt significatiu en la meva vida.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada