dilluns, 5 de novembre del 2012

Mig plena o mig buida?


Com descriuries aquesta botella, està mig buida o mig plena?

El llenguatge ens transmet sentiments, emocions, és molt complex. Dependrà sempre de com som, de com veiem el que ens envolta. Per tant, com ens veiem a nosaltres mateixos, i com ens veu la gent que ens rodeja?

Qui sóc jo?
Sóc una noia simple i tímida, però m'agrada conèixer a gent nova i quan ho faig m'obro i la timidesa se m'esborra de la casa.
Després em converteixo en una persona molt xerraire, mai callo i sempre tinc alguna cosa a dir. M'agrada que la gent m'escolti i jo escoltar-los, per això sempre estic rodejada de gent.
L'aspecte que més em caracteritza és la meva capacitat d'empatia, sempre intento posar-me  dins la pell de l'altre gent, i per tant, que es puguin sentir millor al meu costat.
D'altre banda sóc molt pallassa, m'agrada fer tonteries perquè la gent rigui i estigui content, tot i que, a vegades em faig pesada i la gent no vol més pallassades de les meves.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada